افزایش فروش در سایت یکی از اهداف مدیر آن وب سایت است.
طبیعتا هر سایتی که محصول و یا خدماتی برای فروش در فضای اینترنت از طریق سایت را ارائه می دهد به فکر افزایش فروش هم خواهد بود. برای فروش بیشتر و روش های افزایش فروش در سایت باید به نکاتی مهم توجه کنیم که ما در اینجا به آن ها اشاره می کنیم:
داشتن یک صفحه فرود هدفمند
یک صفحه فرود هدفمند طراحی کنید تا مشتریان پس از وارد شدن به آن مشتاق خرید شوند.
علت خرید از شما چیست
باید محصول و یا خدماتی ارائه دهید که مشتریان دلیلی برای خرید از آن پیدا کنند بنابراین وقتی محصول یا خدماتی برای فروش در سایت قرار می دهید از خود سوال کنید که علت خرید از شما چیست؟
از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت استفاده کنید
از محصولات خود تصاویر و ویدئو با کیفیت تهیه کنید و در سایت قرار دهید و سعی کنید که تصاویر حتما از محصولات خودتان باشد و کمتر از تصاویر موجود در فضای اینترنت استفاده کنید.
سایتی واکنشگرا داشته باشید
حتما به این نکته توجه کنید که خیلی از مخاطبان در حال حاضر برای مشاهده سایت ها از گوشی های هوشمند استفاده می کنند بنابراین سایت شما باید این قابلیت را داشته باشد که در هر دستگاهی به درستی نمایش داده شود.
به سوالات مخاطبان نسبت به محصول پاسخ دهید
خیلی از افراد زمانیکه قصد خرید محصول یا خدماتی را از سایتی دارند سوالاتی نسبت به آن در ذهنشان مطرح می شود که آن را در سایت و یا از طریق تیکت بیان می کنند و حال شما باید به آن سوالات پاسخ دهید تا مشتری با خیال راحت تر اقدام به خرید کند.
پشتیبانی یا گارانتی محصولات را جدی بگیرید
شاید بتوان گفت یکی از دلایل بسیار مهم در افزایش فروش موضوع گارانتی و پشتیبانی محصولات است. این موضوع باعث افزایش رضایت مشتری از خرید و همچنین خردید دوباره و همچنین احتمال معرفی آن محصول به سایرین توسط مخاطب افزایش می یابد.
ایمیل مارکتینگ هنوز نمرده است!
ایمیل های مشتریان خود را جمع آوری کنید و در بازه های زمانی مناسب از طریق ایمیل اطلاع رسانی فروش را انجام دهید. یادتان نرود که از ارسال بیش از حد ایمیل و غیرهدفمند جدا خودداری کنید.
تخفیف دهید
در بازه های زمانی مناسب و یا ایام خاص بر روی محصولات و یا برخی از آن ها تخفیف اعمال کنید تا مشتری را راغب به خرید کنید.
روش های پرداخت را گوناگون کنید
سعی کنید که در سایت خود فقط از یک روش پرداخت استفاده نکنید . استفاده از چندین روش پرداخت باعث می شود که مشتری احساس کند که حق انتخاب در پرداخت را دارد و باعث افزایش رضایت مشتری نیز می شود.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.